עיצוב משרדים יוקרתי בתקציב מוגבל 

עיצוב משרד יוקרתי הוא שאיפה עיצובית של בעלי משרדים רבים, אך לא כל אחד יודע כיצד לעשות זאת בעזרת תקציב מוגבל. לכן, במאמר הבא קיבצנו עבורכם כמה עצות מועילות לעיצוב משרדים יוקרתיים מבלי לבזבז יותר מדי, או לחרוג מהתקציב שייעדתם לעצמכם בתחילה.

משרד יוקרתי מתחיל בתאורה מרשימה

תאורה היא ללא ספק אחד מהאלמנטים המוזנחים ביותר ברוב החללים, בעיקר מכיוון שרוב האנשים חושבים שהיא מיועדת רק לשם הפצת אור בלבד. אולם בעיצוב פנים משרדים, לתאורה יכולים להיות שלל תפקידים נוספים, החל מהגדלת החלל, מתן רושם מסוים והוספת אופי למקום בו היא משולבת. בפרט, בכל הקשור לעיצוב משרדים יוקרתיים, תאורה נכונה יכולה לשנות לחלוטין את מראה המשרד או קומת המשרדים ולהפוך אותה למרשימה, מעוררת עניין ויוקרתית. כיצד עושים זאת? נברשות בד"כ הן מילת המפתח, אולם צריך להיזהר לא לשלב נברשות גדולות מדי בחלל קטן מדי, שכן במקרה כזה הן יכולות דווקא להקטין את החלל. עבור אלו מבניכם שמתחברים לכך, היינו מציעים לפזר כמה מנורות קיר או שולחן יוקרתיות בסגנון רטרו.

עיצוב ייחודי לקירות – מראה יוקרתי

אחד ממאפייני היוקרה הבולטים ביותר הוא הצבע, לרבות צבע הקירות. כדי להעניק לחלל כולו הרגשה של יוקרה ותחכום, עשו לעצמכם טובה והימנעו משימוש בצבעים אחידים מדי או בהירים מדי, והעדיפו את הצבעים העתיקים, כמו גווני בז', אפור, ירוק או כחול. ניתן אף לבחור בטפט לקיר בסגנון מופשט בגוונים הללו, וכן תמיד מומלץ לשלב קרניזים דקורטיביים שממש לא עולים המון, אך יכולים ליצור הבדל משמעותי בנראות של החלל וברושם המתקבל ממנו.

מקומות אחסון לא יקרים

אחד המאפיינים הבולטים ביותר של כל משרד מעוצב הוא השימוש המושכל במקומות אחסון כי הרי בכל זאת, הצעד הראשון למשרד יוקרתי הוא קודם כל התחושה של סדר מופתי הקיים בחלל. תתפלאו לגלות שעולם פתרונות האחסון למשרדים מכיל פתרונות אחסון מעולים במחיר שווה לכל נפש, כזה שמחד יסייע לכם להשיג את הסדר הרצוי ומאידך, ישתלב מצוין עם העיצוב שאתם רוצים. אגב, לא חובה להתפרע עם העיצוב של ארונות האחסון וכד', אלא מספיק לבחור בכאלה שמתאימים לעיצוב מבחינת הצבעים והגודל.

ריהוט משלים להענקת מראה יוקרתי למשרד

עיצוב משרדים יוקרתיים כולל גם את אותם פרטים עיצוביים קטנים שעושים את כל ההבדל, החל מפינות ישיבה, כסאות עבודה וכד', ועד למכונת קפה יוקרתית או משהו בסגנון. בכל מקרה, קחו בשתי ידיים את התקציב שנותר לכם מיישום כל העצות שלנו (אנחנו באמת מקווים שתאמצו את כולן) ורכשו עבור המשרד ריהוט משלים, אביזרים ושאר דקורציות יוקרתית שיוסיפו לרושם היוקרתי עוד משמעות. חשוב לזכור, כי ניתן להשיג כיום ריהוט משלים ואביזרי נו יוקרתיים  שונים במחירים נמוכים מאוד, בייחוד כשיודעים היכן למצוא אותם. מה שכן, גם כאן חשוב מאוד לא להגזים בשילובם בחלל, שכן שילוב של פריטים רבים מדי עלול להיראות יותר קיטשי מאשר יוקרתי.

כמה טיפים נוספים לעיצוב משרד יוקרתי:

  • השתמשו בצבעים כהים: צבעים כהים, כמו שחור, כחול כהה או חום כהה, יכולים ליצור תחושה של יוקרה ועושר.
  • השתמשו בחומרים איכותיים: חומרים איכותיים, כמו עץ מלא, עור או שיש, יכולים להוסיף יוקרה לכל חלל.
  • השתמשו בפרטים ייחודיים: פרטים ייחודיים, כמו יצירות אמנות, פריטי ריהוט מיוחדים או תאורה ייחודית, יכולים להוסיף נופך של יוקרה.
  • השתמשו בתאורה נכונה: תאורה נכונה יכולה להשפיע רבות על מראה המשרד. שימוש בתאורה ממוקדמת או בתאורה דקורטיבית יכול ליצור אווירה יוקרתית.
  • הקפידו על ניקיון וסדר: ניקיון וסדר הם חיוניים לעיצוב יוקרתי. הקפד לשמור על המשרד שלך נקי ומסודר בכל עת.
  • השתמשו בפרקט או בשטיח: פרקט או שטיח יכולים להוסיף אלמנט של יוקרה לכל חלל.
  • השתמשו בווילונות איכותיים: וילונות איכותיים יכולים לעזור ליצור תחושה של פרטיות וגם להוסיף יוקרה.
  • הוסיפו צמחייה: צמחייה יכולה להוסיף חיים ואווירה נעימה לכל חלל.

בעזרת טיפים אלו, תוכלו לעצב משרד יוקרתי שיהיה גם פונקציונלי וגם נעים.

פריטים ואלמנטים עיצוביים שיכולים לעזור לכם לעצב משרד יוקרתי:

  • ריהוט מעץ מלא: שולחן עבודה מעץ מלא, כסאות מעור או כורסה נוחה מעץ מלא יכולים להוסיף יוקרה לכל חלל.
  • תאורה דקורטיבית: מנורות רצפה, מנורות שולחן או תאורה דקורטיבית אחרת יכולות להוסיף נופך של יוקרה.
  • יצירות אמנות: תמונות, ציורים או פסלים יכולים להוסיף עניין ויופי לכל חלל.
  • פרטי עיצוב מיוחדים: פריטים ייחודיים, כמו שעון קיר מיוחד, אגרטל זכוכית או פסלון, יכולים להוסיף נופך של יוקרה.

חשוב לציין, על מנת להעניק מראה יוקרתי למשרד שלכם, לא חובה להשקיע ולשכור משרדים במיקום יוקרתי,  גם עיצוב משרד ביתי יכול להיות מושקע ויוקרתי בתכנון נכון וקפדני.

כמובן, חשוב להתאים את עיצוב המשרד לצרכים ולטעם האישי שלך. עם זאת, על ידי שימוש בטיפים ובדוגמאות המוצגים לעיל, תוכל לעצב משרד יוקרתי שיהיה גם פונקציונלי וגם נעים.