עיצוב פנים לדירות קטנות

הופכים את החלל הקטן שלכם למרחב אישי מרתק ומדויק


ליצירת קשר

עיצוב פנים לדירות קטנות

עיצוב פנים לדירה קטנה – מה זה אומר?

אחרי שכבר סיפקנו שירותי עיצוב פנים להמוני דירות קטנות במרחב העירוני בישראל, אנחנו בסטודיו Hadar Home Design בהחלט יודעים מה אנחנו עושים ונשמח לעבוד גם איתכם! עיצוב פנים לדירות קטנות הוא אומנות בפני עצמה, בגלל מגבלות המקום ומכלול של תנאים הנדסיים וטכניים המשפיעים על יכולת העיצוב והשינוי הוויזואלי בדירה , לרוב גם לצד אילוצי תקציב מובנים מאליהם כאשר ניגשים לפרויקט של דירה קטנה. המטרה שלנו בפרויקטים של עיצוב פנים לדירות קטנות היא למקסם את החלל הקיים ולספק יופי, שימושיות והתאמה אישית מושלמת למרות ואפילו בזכות המקום הקטן.

סטודיו הדר הום דזיין בהובלת מעצבת הפנים הדר כהן מתמחה בעיצוב פנים לדירות קטנות, מפתרונות יוקרתיים ומיוחדים במינם לדירה הקטנה שרכשתם, ירשתם או קיבלתם מההורים ועד לפתרונות פשוטים, מינימליסטיים וזולים יחסית לדירה השכורה שכרגע נכנסתם אליה כדי להגשים את החלום התל אביבי שלכם.

מעצבת פנים לדירות קטנות

דירות קטנות נמצאות לרוב, באופן מובן והגיוני, במרחב העירוני, לכן בעיצוב פנים לדירות קטנות אנו מנסים לרוב לשמר תחושה אורבנית המתאימה לסביבה בה נמצא המבנה, אך בו בזמן לעצב מרחב אישי המתאים לרצונות שלכם מבחינה ויזואלית, אסתטית וכמובן שימושית.
לאורך השנים, סטודיו Hadar Home Design עיצב הרבה דירות קטנות ולכן אנו בהחלט מבינים היטב את כל הנושא ומכל הכיוונים – שימושיות בדירה קטנה, פתרונות קומפקטיים ויצירתיים, מגבלות הנדסיות וטכניות, מגבלות תכנוניות וכיוצא באלו. בתהליך עיצוב פנים לדירות קטנות יש אפילו יותר חשיבות לכל פרט מאשר בפרויקטים גדולים של עיצוב, בדיוק בגלל שהחלל קטן ומחייב התייחסות מדויקת ופרטנית לכל נקודה וכל היבט. לכן אנו מנהלים איתכם תהליך מקיף של מחקר לגבי הצרכים וההעדפות שלכם עוד לפני המעבר לשלב התכנון הטכני והוויזואלי של עיצוב הפנים שלכם.
עיצוב פנים צריך לשדרג את חוויית המגורים במקום, בכל מובן – אסתטי ושימושי כאחד ומבלי להתפשר על אחד משניהם. כך אנו ניגשים לכל פרויקט עיצוב המיועד לחלל מגורים קטן. כמו כן, כאשר מחירי הדיור בישראל כה גבוהים וגם דירות עירוניות קטנות עולות המון, לרכישה או השכרה, אנו לגמרי מבינים שיש משמעות לעלות פרויקט העיצוב שלכם ונפעל בהתאם לתקציב שלכם ובמסגרתו, כאשר בכל מקרה אנו עושים הכל ומיישמים שנים של ניסיון בתחום נישתי זה כדי לספק לכם עיצוב פנים מרהיב – אפילו בתקציב נמוך.

שירותי עיצוב פנים למגוון דירות וחללים

 

עיצוב פנים לדירה קטנה

עיצוב דירה קטנה בבניין כולל הכל

 

עיצוב פנים לדירת גן

עיצוב דירה קטנה בבניין כולל עיצוב הגינה

 

עיצוב פנים לדירה פרטית

עיצוב דירה קטנה בבניין כולל הגינה, החניון ומסביב

חלל מגורים קטן יכול להיות נפלא במובנים רבים של חיים בסביבה עירונית דינמית ומהירה, אך הוא גם מאתגר מבחינה עיצובית ומבחינת יצירת סביבת מגורים מותאמת אישית ואופטימאלית לצרכים שלכם מבלי להפוך את הדירה שלכם לאי של בלגאן או לערבוביה של סגנונות לא קשורים. גמישות ורב גוניות הם שני מרכיבים עיקריים בעיצוב פנים לדירות קטנות ואנו שמים על כך דגש בכל פרויקט כזה שאנו מקבלים לסטודיו.

חלל קטן צריך לספק מרכיב מסוים של שליטה במרחב ושל סדר כדי לאפשר למקסם את כל מה שיש לו להציע לכם מבחינת מגורים ושימושיות. חדר המעוצב באופן נכון ואשר מותאם אליכם וכמובן אשר שומר על שימושיות גבוהה באמצעות פתרונות מתאימים ויצירתיים הוא חדר המרגיש פחות קטן! לכן בעיצוב פנים לדירות קטנות אנו לא נלחמים בחלל הקטן אלא דווקא מחבקים אותו ומנצלים את היתרונות, לצד יישום פתרונות פרקטיים יצירתיים ומעוצבים בתחומים כגון אחסון, שינה, ארוחות ואירוח.

בין אם רכשתם דירה קטנה ואתם רוצים שיפוץ רציני ובין אם אתם פשוט רוצים לשדרג קצת דירה קטנה שכורה, פנו היום לסטודיו Hadar Home Design לבניית תכנית מדויקת ומותאמת אישית לעיצוב פנים לדירות קטנות.


ליצירת קשר