הטרנדים של 2022 בעיצוב מטבחים

מתכננים פרויקט עיצוב פנים לשנה החדשה? רוצים לקבל אותה כמו שצריך ולבנות את מטבח חלומותיכם? אנחנו כאן עם הטרנדים הכי חמים לשנת 2022 הבאה עלינו לטובה (אמן!), שיהפכו את החלל הכי שווה בבית לשווה עוד יותר!

  1. ארונות מטבח בגוונים נועזים

הטרנד במסגרתו עושים שימוש בפלטת צבעים השמורה לאמיצים מסתובבת במטבחים שלנו כבר זמן מה, אבל בשנת 2022 נצפה לראות יותר גוונים מדליקים שיהפכו ללגיטימיים, דוגמת ירוק יער כהה ואלגנטי, כחול רויאל, גווני אדמה רכים או בורדו סקסי.

אם אתם אוהבים עיצובים לא שגרתיים, רוצים להתנסות בצבעים חדשים שהם לאו דווקא הקלאסיים (האהובים!) – זה הזמן לממש זאת! את הצבע הנבחר תוכלו ליישם בארונות המטבח וכך להשיג תוצאה דרמטית להפליא, או באופן סולידי יותר – בידיות הארונות, בחלק מהמגירות, במשטחי העבודה, בגוון הזכוכית ועוד.

  1. ריצוף מעץ

ריצוף פרקט מככב כבר שנים בחללים ביתיים, ואפשר לגמרי להבין מדוע. הוא אלגנטי להפליא, מוסיף חמימות לבית ומקפיץ את מראה החלל ברגע. בשנת 2022 נצפה לראות את הפרקטים החמימים נכנסים גם לאזור המטבח, ואם אתם רוצים ליהנות מכל העולמות, תוכלו לבחור בריצוף דמוי עץ.

  1. שיש – ובגדול!

שיש הוא אחד החומרים הכי יוקרתיים ואיכותיים שיש, והוא גם החבר הכי טוב של גימורים מתכתיים, דוגמת פליז וזהב. השיש ממשיך איתנו גם לשנת 2022, כשהוא מתכתב נפלא עם טרנד על זמני נוסף – גווני שמנת נקיים ואלגנטיים.

 

  1. טפטים בקירות המטבח

מי אמר שמקומם של טפטים הוא רק בחדר השינה או בקיר הסלון? בשנת 2022, כפי שכבר הזכרנו, אנחנו מעיזים יותר – ונהנים מיותר טקסטורות, צבעים ומרקמים. היום ניתן למצוא מגוון טפטים בטקסטורות מרהיבות המיועדים ומעוצבים באופן ייעודי למטבח. הטרנד הזה מתאים בעיקר לאלו מכם שחובבים חגיגה של צבעים ורוצים להשיג ניגוד קונטרסטי לארונות הלבנים ולמשטחי העבודה הסטנדרטים.

כדי להבטיח שתוכלו ליהנות לא רק מיופי אלא גם משימוש פרקטי לאורך זמן, העדיפו תמיד להשתמש בטפטים העשויים מנייר לא ארוג, שיבטיח שהטפט יישאר במצב מצוין לאורך זמן.

  1. היום יותר מתמיד – ארונות עץ

כן, אנחנו יודעים שאנחנו לא מפילים אתכם מהרגליים עם הטרנד החדש-ישן הזה, אבל ארונות מעץ הם כל כך על זמניים, כל כך קלאסיים וכל כך הולכים להישאר איתנו עוד שנים רבות – שחובה להקדיש גם להן "זמן מסך". הדרך שבה מעצבים חושבים היום על ארונות מעץ מעט השתנתה, ולכן בשנת 2022 נצפה לחגיגה של טקסטורות, חריטות או ציפויים חדשניים שמצד אחד שומרים על החיבור עם הטבע ומצד שני משדרים סטייל ונוחות מנצחת.