טרנדים אחרונים בעיצוב הבית

מדי שנה יש טרנדים חדשים בעיצוב הבית, כך גם השנה הכנו בשבילכם כאן מכמה טרנדים עיקריים בעיצוב החלל, את כל זה ביצענו תוך התייעצות עם מומחים, והזמנו מעצבת פנים מומלצת עלינו לתת לכם כמה טיפים:

חזרה לטבע ובענק!

אחד הטרנדים הבולטים שנולדו אודות לתקופת הקורונה הינו החזרה לטבע. הבנה בחשיבות של שימוש בחומרים טבעיים ממוחזרים לצד כל מה שקשור לעיצוב בר קיימא, שזה עיצוב יחסית פשו, נגיש ובעיקר לא מתחכם. שימוש בחומרי גלם אורגניים וטבעיים שהם ידידותיים לסביבה כמו קש, שהתחיל את דרכו במרבדי הקש ובסלסלות קש למיניהן וחדר היום גם לכל מיני אלמנטים שתלויים על קירות. טיח טבעי, חיפויים מעץ ממוחזר וכדומה – החומרים הללו יגרמו לנו להרגיש נעים ומוגנים במרחב הפרטי שלנו.

נוחות ויעילות מרבית

עוד אלמנט שיש עליו דגש גם השנה והוא חלק משינוי תפיסתי מזה עשור, הינו בחירה בפריטים שבנויים מחומרים שהם קלים לתחזוקה ועם זאת איכותיים, בין אם זה בדים שאפשר לכבס ואינם נהרסים או בין אם זה חיפוי רצפה עמיד לשינויי מזג אוויר, מערכת ישיבה עשויה מבדים שניתן לנקות ביתר קלות וכולי, זאת להבדיל ממה שהיה נהוג בעבר, לבחור בפריטים זולים מה שאילץ להתחדש בריהוט בתדירות גבוהה.

גוונים וחומרי גלם שמשרים שלווה ורוגע

עוד טרנד בולט מאוד לאחרונה הינו שימוש בצבעים רגועים ושלווים. יש לכך כנראה גם זיקה ישירה לשנת הקורונה, להרגשה הכללית והאופטימיות שחיפשנו להתנחם בה כל התקופה. הוורוד הפסטל העדין, לדוגמא, מקרין הרבה אופטימיות נעימה, והוא משתלב עם החומרים הטבעיים כמו עץ וברזל – יחד הם יהוו מראה הרבה יותר הרמוני וסימטרי שמספק הרבה רכות. באותו הקו של הגוונים הרגועים, משהו בתקופה מחזיר את כולם להלך חיים הרבה יותר פשוט וצנוע שמחובר למציאות וזה יבוא לידי ביטוי גם בבחירת חומרי הגלם לריהוט ולעיצוב בחלל כמו קש מיוטה, מראטן ומעץ.

מדברים וינטאג'

כל מי שחובב את סגנון הוינטאג', ישמח לדעת שהסגנון נשאר אתנו גם השנה עם קו קצת יותר עדין – משהו בקסם העיצובי שהופך את הריהוט לאומנות קלאסית בלי מאמץ  – תמיד כובש. ניתן לזהות הרבה ריהוט שיש לו קימורים עגולים, עם תבליטי פרחים וכל מיני רכיבים מהטבע, כשהריהוט מתכתב בצורה מדויקת עם כל יתר פריטי הטקסטיל שנמצאים בחדר – החל מהמרבד של הכניסה ועד לאגרטל על השולחן הסלון.

מטבח בכל מיני צבעים מלבד לבן

המטבח הלבן שלט מזה עשור, אך לא יותר. השנה הוא מתרענן גם ומכיל בתוכו הרבה יותר גוונים וחידושים. אנו נצפה בכיסאות מעץ, יוטה או ראטן כמו כן ארונות המטבח, האיים והמדפים שבמטבח יהיו גם הם עשויים מעץ ובגוונים טבעיים. גם צבע הכחול-נייבי, תהיה בחירה הולמת למטבח העכשווי – כך לדוגמא, ניתן יהיה לעצב את המטבח כולו עשוי עץ, אולם – האי במרכז המטבח, הארון, הכיסאות, האריחים הקרמיקה – כולם יקבלו נגיעות של גוון כחול נייבי – מה שיצור אווירה יוונית אותנטית ושמחה.