כל מה שצריך לדעת על צמחיה מלאכותית

שילוב של צמחיה בבית מעניק נופך מרענן וחיות ומהווה תוספת עיצובית ודקורטיבית משמעותית. אולם, רבים מחובבי הצומח המנסים לגדל צמחים בבית מגלים עד מהרה כי מדובר במשימה לא פשוטה ולעתים קרובות הצמחים הירוקים או הפורחים קמלים ומותירים אותנו בתחושת תסכול. צמחים לבית אמורים להנעים את האווירה ולהוסיף נוי, אולם כאשר הם קמלים התוצאה הינה מראה לא אסתטי ותחושת אכזבה. הפתרון הטוב והנוח ביותר במצב זה הינו צמחיה מלאכותית איכותית המספקת את כל היתרונות שבצמחים ופרחים טבעיים מבחינת המראה, היא אינה דורשת תחזוקה ונשמרת לאורך זמן במראה מרשים. 

טרנד חם ומוביל בעיצוב פנים הבית

בעוד שבעבר הייתה רתיעה מצמחיה מלאכותית בשל המראה הפלסטי הגס, הרי שכיום לא תוכלו להבחין בין צמח אמיתי לבין צמח מלאכותי איכותי המיוצר בטכנולוגיות מתקדמות. צמחיה מלאכותית משדרגת את מראה הבית ומוסיפה חן רב וזאת ללא מאמץ ובמחירים משתלמים במיוחד. למעשה, ההצלחה של הצמחייה המלאכותית הינה כה גדולה עד כי ברובם המוחלט של המשרדים, העסקים והמבנים המסחריים והציבוריים הבחירה היא בצמחיה מלאכותית ואנו לא מבחינים בהבדל כלל. צמחיה מלאכותית מהווה טרנד חם בעולם עיצוב הפנים וזאת בזכות המינימליזם, נוחות האחזקה, השמירה על ניקיון והמראה הירוק והצבעוני המפעים. 

מראה אסתטי ואותנטי לאווירה נעימה 

צמחיה מלאכותית כוללת מגוון עצום של צמחים שניתן להניח או לתלות בכל פינה בבית וזאת ללא חשש מעודף או חוסר באור, חום וקור, רוח וכו'. הייצור המתקדם של הצמחייה המלאכותית כולל אדניות, מטפסים, צמחים תלויים, קירות ירוקים, קקטוסים וסקולנטים, מרבדים של דשא סינתטי ועוד. התוצאה המתקבלת הינה מראה הרמוני, נקי וטבעי ונופך ירוק ומרענן הנשמר לאורך כל ימות השנה. צמחיה מלאכותית אינה מצריכה גיזום, שליטה בקצב הצמיחה, מציאת מיקום מתאים, מניעה של מחלות וטפילים, אוורור או השקיה ומשום כך מדובר בפתרון אידאלי בעולם עיצוב פנים הבית, המשרד או העסק. מגוון האפשרויות הינו בלתי מוגבל ואתם זוכים לשדרוג הבית ולמראה אסתטי ואותנטי הנשמר כל ימות השנה.