טרנדים בעיצוב לשנת 2021

זו הייתה שנה ארוכה מאוד, אך נראה ששנת 2021 לגמרי כאן כדי לבשר לנו טובות. אז מה יותר טבעי מלחגוג את החיים דרך עיצוב פנים משמח, חמים ומחבק? הנה כמה טרנדים חמים ולוהטים היישר מתנור העיצוב העדכני ביותר בעולם. איך נראה העיצוב בגרסת 2021? מהם הטרנדים הכי חמים? ואיך תיישמו אותם כהלכה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המגמות העיצוביות הכי יפות שיש.

גישה מקסימלית לעיצוב

אם אתם אוהבים עיצוב צבעוני ומלא חיים, יש לנו חדשות טובות בשבילכם: שנת 2021 היא השנה שלכם לזרוח! בניגוד למראה המינימליסטי המתרכז בפלטת צבעים אחידה ונקייה, המראה "המקסימליסטי" מוציא מהכוח אל הפועל את המהות החופשית של אמנים בנפשם ובסגנונם. הסגנון הזה מעניק חירות מלאה בעיצוב ודורש לא מעט אומץ – אפשר לערבב דפוסים מנוגדים, ללכת על פלטת צבעים מגוונת ועשירה וליצור מראה אקלקטי פרוע ויפהפה, אך כן לשמור גם על הרמוניה עיצובית.

פסים ומשבצות – יחד!

בהמשך ישיר לסגנון העיצוב המקסימלי, הצבעוני והשמח, יש לנו עוד חדשות משמחות: בשנת 2021 פסים ומשבצות לגמרי הולכים יחד! למה להסתפק רק בדפוס פסים כשאפשר לשלב גם משבצות משמחות לב? כדי ליישם את הטרנד הזה בצורה שתיראה הרמונית ואחידה יחסית, תוכלו לערבב דפוסים שונים בקנה מידה שונה (צפוף/מרווח) כך שיווצר האיזון הנכון. הוסיפו גם כריות חלקות בגוון ניטרלי שידגישו את החגיגה.

ריהוט פיסולי

מי אמר שכסא לא יכול להיראות כמו פסל מהמוזיאון? אם תתבוננו מקרוב בקטלוגי עיצוב שונים של עיצוב פנים, תגלו שהקווים הישרים והנקיים יוצאים אט אט מהתמונה, ובמקומם תופס את מרכז הבמה קווים מעוגלים, רכים ואפילו אומנותיים, ממש כמו פסל מעוצב. התוצאה: מראה דרמטי להפליא בחלל. אם אתם אוהבים רהיטים מעניינים, גימורים שאינם ישרים ומראה רך בחלל, כל שעליכם לעשות הוא לבחור מספר רהיטים דומיננטיים שימשכו את העין למוקד העניין, דוגמת ספה ארוכה שכולה פיתוחים עגלגלים, גופי תאורה רכים בצורות אורגניות ושילוב של אביזרי נוי שונים שמתכתבים עם המראה – כדי קרמיקה בצורות שונות, תמונות אמנותיות בקווים עגולים וכל מה שישמח את ליבכם ויתכתב עם המראה המעוגל והרך.

ציורי קיר

בשנת 2021 הולכים על כל הקופה, ולא מסתפקים רק ביצירת אמנות דומיננטית או בגלריית תמונות אקלקטית, אלא גם בציור קיר החולש על שטחים נרחבים וממלא את כל החלל ביצירתיות אין קץ, דומיננטיות נאה וסצנה עיצובית צבעונית ומעניינת. תוכלו לבחור בחיפויי קיר טרופיים מעניינים, הדפסים של יצירות אמנות מפורסמות או כל הדפס צבעוני שישמח אתכם ויכניס עניין בחלל – ברגע!

אופנה כפרית

אם אתם אוהבים מראה המשדר נוחות ביתית בתוספת נגיעות מודרניות ופרטים שמוסיפים אופי לחלל המגורים – סגנון האופנה הכפרית הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. הסגנון הזה מיושם בצורתו הטובה ביותר בבתים שכבר יש להם מאפיינים מעניינים, דוגמת רצפות מקוריות, קורות חשופות או אח בחלל (גם אם היא לא בוערת לעולם). כך משלבים נגיעות חדשות עם ישנות, חלקים אופנתיים עם עיצוב כפרי חמים – והתוצאה, תהיו בטוחים, פשוט יפהפיה.

צבעי השנה

מדי שנה מכריזה חברת פנטון על צבע השנה שלה, אך השנה היא בחרה לשלב שני צבעים: צהוב ואפור בהיר. על פי הצהרת מנכ"ל החברה, הבחירה בשני צבעים עצמאיים רק תורמת למראה ההרמוני ומראה כיצד שני אלמנטים שונים יכולים להתאחד יחד כדי להביע מסר של עוצמה ותקווה.

הגוונים הללו לא רק משתלבים נהדר יחד, הם גם באמת משדרים מסר של הרמוניה עיצובית יפהפיה, שקטה ומלאת תקווה. שלבו אותם בחלל באמצעים שונים – בבחירת הריהוט, מוצרי הטקסטיל, יצירות האמנות ועוד.