הטרנדים האחרונים בעיצוב מודרני

באופן טבעי, עיצוב פנים מודרני משתנה עם השנים, הטרנדים השונים, האופנות העיצוביות וההעדפות האינדיבידואליות של מעצבי פנים – אך עדיין, מעצם מהותו, הוא שומר על כמה קווים בסיסיים. מהם הקווים העיצוביים הללו? ומהם הטרנדים האחרונים בסגנון העיצוב המודרני? בואו לגלות!

  1. פשטות

פשטות היא השתקפותה של האלגנטיות, ולכן היא משתלבת נהדר בעיצוב פנים מודרני. אחד הטרנדים המובילים את העיצוב המודרני בשנים האחרונות הוא חזרה ליסודות עיצוב פשוטים, נקיים ואלגנטיים, דרכם ניתן להעביר רגשות, ליצור אווירה ואף לשדר קסם עיצובי נפלא, כזה שמכבד את הדברים הפשוטים – אך המעוצבים. בהתאם לחדר הנבחר והתנאים שיש בבית שלכם, תוכלו ליישם את הטרנד הזה בשלל דרכים. דרך אחת היא להכניס את האור הטבעי פנימה ולתת ליופיו הטבעי של הבית להשתקף, דרך נוספת היא להעדיף עיצוב מינימליסטי ובכל דרך שתבחרו – פשוט תוודאו שהבית שלכם מספר סיפור על פשטות עיצובית ואלגנטיות מנצחת.

  1. יצירת סביבה מאוזנת

בייחוד בתקופה האחרונה, בה כולנו מבלים בבית יותר מבדרך כלל, הטרנד הזה מגיע בדיוק בזמן: יצירת סביבה מאוזנת מבחינה עיצובית ושמירה על סימטריה במרחבים השונים בחלל. איך עושים זאת נכון? חלקו בעיני רוחכם את הבית לשניים, או לכל הפחות את האזורים הציבוריים שבו, ובדקו האם האזורים השונים שומרים על איזון וסימטריה ביניהם, האם הם מתכתבים זה עם זה, האם המשקל העיצובי שלהם משלים אחד את השני ועוד.

  1. הרמוניה

יצירת הרמוניה בחלל זו לא משימה של מה בכך. למעשה, מדובר במעין יצירת אשליה אופטית שתפקידה להרגיע את העיניים שלנו, ובסופו של דבר ליצור תחושת שלווה ואפילו אושר. הצבעים שנבחר להשתמש בהם בחלל מהווים את אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג הרמוניה בחלל ולכן אין זה פלא שבתקופה האחרונה אחד הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הפנים המודרני הוא בחירת צבעים מינימליסטיים, בפלטת צבעים הנעה בין שניים עד ארבעה צבעים בלבד, כמובן כאלה שמשלימים זה את זה ומתכתבים אחד עם השני.

נסו לבחור במספר צבעים בסיסיים שיהוו את הבסיס לעיצוב כולו, והשתמשו בצבעים הנותרים בפלטת הצבעים שבחרתם כדי להוסיף טאצ' עיצובי בבית דרך פריטי עיצוב שונים.

  1. פריטי אמנות

הוספת פריטי אמנות לחלל רחוקה מלהיות טרנד חדש, אך נראה שהסגנון הנקי המייחד את העיצוב המודרני לגמרי מחלחל ועושה את דרכו גם לסגנונות עיצוב נוספים. שבצו פריטי אמנות ברחבי החדר כך שישקפו את הסגנון האישי שלכם, אל תפחדו להעז ולהוסיף תמונות מאבסטרקטיות ומופשטות – אין לכם מושג כמה חיים זה יוסיף לחלל!