רעיונות לימי הולדת למבוגרים

אוהבים לחגוג את היום הולדת שלכם בכל שנה מחדש ורק מחכים שיגיע? סופרים את הימים עד לתאריך החגיגי הבא? מגיע לכם ליהנות! יום ההולדת מספק לנו מדי שנה הזדמנות נהדרת לאסוף את החברים, המשפחה והאהובים לנו יחד ופשוט לחגוג את החיים. אם אתם מחפשים רעיונות קלאסיים לחגיגה או שמא מקוריים במיוחד – הגעתם למקום הנכון! הנה כמה רעיונות מקסימים ליום הולדת שיוכיחו לכם שהכי כיף לגדול בשנה נוספת.

ערב משחקי קופסה

בוחרים עיצוב בלונים ליום הולדת, מקשטים את כל הבית, שולפים את משחקי הקופסה ועולים על מדי פיג'מה – והופס, החגיגה מוכנה! ערב משחקי קופסה הוא רעיון מעולה לחגיגה לאלו מכם שנהנים ממשחקים משותפים – ושגם יש להם חברים שנהנים מאותו הדבר. בקשו מהחברים או המשפחה להביא את המשחק האהוב עליהם וצאו לטורניר אל תוך הלילה!

יום ספא

היום בו נולדנו הוא יום ראוי לפינוקי ספא מהשורה הראשונה! תוכלו להפוך את הבית שלכם לספא מאולתר, להזמין מסאז' הביתה או פשוט להתאבזר מראש במסכות פנים ומוצרי טיפוח מפנקים ולחגוג בבית. פדיקור-מניקור כשברקע הסרט האהוב עליכם וכוס שמפניה משובחת זו דרך נפלאה לחגוג!

מסיבת העוגות הגדולה

החברה הטובה ביותר של יום ההולדת, ולא משנה באיזה גיל, היא כמובן עוגת יום ההולדת. למעשה, יש כאלו שיגידו שלא שווה להתבגר בשנה אם העסקה לא כוללת ציפוי מושחת ונרות מרצדים. אז איך הופכים את חגיגת הפחמימות למושלמת באמת? מבקשים מכל אורח המגיע ליום ההולדת שלכם להביא את העוגה האהובה עליו במקום מתנה. פינוקים מתוקים בשלל טעמים זו הדרך הכי כיפית לחגוג יום הולדת!

סדנת מיקסולוגיה

אוהבים קוקטיילים? נהנים מכוס יין טובה? גם החברים או בני המשפחה שלכם איתכם בקנוניה? קדימה, הפכו את האהבה הזו לחגיגה של ממש! הזמינו מיקסולוג מומחה לביתכם וצאו לסדנה רווית אלכוהול וידע מרתק. המיקסולוג יכין לכם את הקוקטיילים שאתם הכי אוהבים, ילמד אתכם את סודות המקצוע ויגרום לכולם להבין – כאן מתרחשת המסיבה הכי טובה בעיר!

לחיות בסרט

אם יש לכם מערכת קולנוע ביתית וסלון רחב ידיים, כנראה שאתם לגמרי בעניין של סרטים – ומה יותר כיף מאשר לחגוג יום הולדת כשאתם שוכחים מהגיל העובר ומתרכזים בחייהם של אחרים? ארחו בביתכם ערב קולנוע ביתי וחמים, עם פיג'מות, מלא יין, ערמות של פופקורן ופיצות ובחרו סרט שווה במיוחד. מכאן הדרך לערב כיפי קצרה במיוחד.